EN logo1 دستگاه اسپکتروفتومتر آب
تجهیزات آزمایشگاهی و لوازم و دستگاه های آزمایشگاهی و مواد شیمیایی – وب سایت رسمی شرکت دانشور شیمی
EN logo1 دستگاه اسپکتروفتومتر آب

laboratory instruments distributor

دستگاه اسپکتروفتومتر آب >> اسپکت تخصصی آب و فاضلاب

دستگاه اسپکتروفتومتر تخصصی آب شناسی - اسپکت UV -اسپکت DR6000 Hach

اسپکتروفتومتر چیست؟

اسپکتروفتومتری (spectrophotometer) روشی برای اندازه گیری میزان جذب یک ماده شیمیایی از طریق اندازه گیری شدت نور هنگام عبور پرتوی نور از محلول نمونه است. اصل اساسی این است که هر ترکیبی نور را در محدوده خاصی از طول موج جذب یا منتقل می کند. این اندازه گیری همچنین می تواند برای اندازه گیری مقدار یک ماده شیمیایی شناخته شده استفاده شود. اسپکتروفتومتری یکی از کاربردی ترین روش های تجزیه و تحلیل کمی در زمینه های مختلف از جمله شیمی ، فیزیک ، بیوشیمی ، مهندسی مواد و شیمی و کاربردهای بالینی است.

اسپکتروفتومتر ابزاری است که میزان فوتون (شدت نور) جذب شده را پس از عبور از محلول نمونه اندازه گیری می کند. با استفاده از دستگاه اسپکتروفتومتر ، می توان با اندازه گیری شدت نور شناسایی شده ، مقدار ماده شیمیایی شناخته شده (غلظت) را نیز تعیین کرد.

اسپکتروفتومتر تخصصی آب

انواع اسپکتروفتومتر از نظر ساختمانی

تک پرترویی ، دوپرتویی ، دوپرتوی مکانی ، دو پرتویی زمانی

اجزای اسپکتروفتومتر

منبع تابش 

نقش منبع نور اسپکتروفتومتر تولید انرژی تابشی است. منبع نور بسته به منطقه مورد استفاده در دستگاه اسپکتروفتومتر متفاوت است. لامپهای تنگستن به طور مداوم طول موجهای زیادی را ساطع می کنند ، که برای اندازه گیری در منطقه مرئی و اشعه ماورا بنفش از 350 تا 1100 نانومتر استفاده می شود.

از آنجا که پوشش شیشه ای رشته ای در طول موج های کمتر از 350 نانومتر شروع به جذب می کند ، استفاده از لامپ های تنگستن برای اندازه گیری طول موج های فرابنفش (190 تا 350 نانومتر) توصیه نمی شود. یک لامپ دوتریوم در یک اسپکتروفتومتر یک طیف مداوم در منطقه UV ایجاد می کند (190 تا 350 نانومتر). بنابراین ، برای اندازه گیری طول موج های منطقه ماور بنفش استفاده می شود.

عملکرد لامپها در دستگاه اسپکتروفتومتر بدین صورت است که وقتی میزان جذب در طیف UV اندازه گیری می شود ، لامپ دیگر خاموش می شود و هنگامی که میزان جذب در نور مرئی اندازه گیری می شود ، عکس این اتفاق می افتد ، به همین دلیل. از تداخل در طول موج های غیرضروری در نور ساطع شده از نمونه خودداری کنید.

محفظه نمونه (Cell)

این قسمت برای ذخیره نمونه آزمایش شده است ، مدلهای مختلف در اشکال و اندازه های مختلف برای انواع مختلف دستگاه اسپکتروفتومتر موجود است که به آنها پوشش ، میکرو سلول ، میکروپلیت ، لوله آزمایش و … می گویند.

در اسپکتروفتومترهای قابل مشاهده UV ، محفظه نگهدارنده نمونه یک مکعب مستطیل شکل است. کووت نباید نور رادیواکتیو را جذب کند. پوششهای شیشه ای در طول موجهای قابل مشاهده در محدوده 340 نانومتر تا 1000 نانومتر استفاده می شوند و انواع دیگر پوششهای ساخته شده از سیلیس یا کوارتز و دارای بافت سیلیکون می توانند در محدوده نور مرئی از 220 نانومتر تا 340 نانومتر و برای منطقه ماوراlet بنفش و برنامه های کاربردی. همچنین قطر کووت به دستگاه بستگی دارد اما معمولاً 1 سانتی متر است. کتهای پلاستیکی ارزان قیمتی نیز وجود دارند که بیشتر در زمینه دید استفاده می شوند.

مونوکروماتور یا تک رنگ ساز

نقش تک رنگ در اسپکتروفتومتر ، جدا کردن طول موج مورد نیاز ، حذف امواج ناخواسته و ایجاد نور تک رنگ است. مونوکروماتیک به گروهی از اجزای تبدیل کننده نور سفید به امواجی با طول موج های مختلف گفته می شود که برای خواندن غلظت نمونه از هر طول موج استفاده می شود.

اجزای تک رنگ شامل: شکافی است که نور تولید شده توسط منبع نور را تا حد معینی محدود می کند ، مجموعه ای از آینه ها برای عبور نور از سیستم نوری ، یک قطعه برای جدا کردن طول موج های نور که ممکن است منشوری ، شبکه انکساری یا توری باشد (منشورها) که اکنون زیاد مورد استفاده قرار نمی گیرد و در حال استفاده است. بیشتر شبکه انکساری). از فیلترها برای انتقال تابش در یک فرکانس خاص و از بین بردن فرکانس های دیگر نیز استفاده می شود و در نهایت برای تعیین طول موج از نمونه از خروجی استفاده می شود.
روش کار منشور در دستگاه اسپکتروفتومتر از طریق تفاوت در ضریب شکست مواد مختلف است که نور را با توجه به طول موج های ترکیب آن مشخص می کند.
توری شکست اثر برش بخشهایی از طول موج است. از شبکه پراش می توان هم برای انتقال و هم جهت برگشت تابش استفاده کرد ، اما مقدار و روش پراکندگی طول موج های برخورد کننده به شکل و هندسه شبکه بستگی دارد.
گریتینگ ساده ترین و ارزان ترین نوع چراغ های انباشته است. فیلترها به گونه ای کار می کنند که تمام طول موج ها جذب شده و یک طول موج از آنها عبور می کند و این طول موج خیلی باریک نیست ، یعنی از طیف وسیعی از طول موج ها عبور می کند. این فیلتر برای کاربردهای خاص یا موارد و مواد ویژه ای استفاده می شود که هزینه کمتری نیز برای کاربر دارد.

آشکارساز 

برای اندازه گیری شدت امواج استقاده می شود و دارای خواص فتوالکتریک بوده که انرژی نورانی را به الکتریکی تبدیل می کنند.

به طور کلی یک اسپکتروفتومتر از دو دستگاه تشکیل شده است. یک طیف سنج و یک نور سنج. طیف سنج دستگاهی است که به طور معمول نور را پراکنده و اندازه گیری می کند. یک فتومتر آشکارساز فوتوالکتریک را نشان می دهد که شدت نور را اندازه گیری می کند.

فتوولتایی

در این آشکارساز تابش فتون به سطح نیمه هادی باعث خروج الکترون ها شده و الکترون های جدا شده توسط یک الکترود نقره جمع شده و پتانسیل تولید می نماید.

فتولوله 

در لوله های نوری ، جریان الکترون در اثر برخورد فوتون ها ایجاد می شود. این یک لوله خلاuum است که دارای یک فوتو کاتد پوشش داده شده با Cs است. فوتون های پرانرژی به الکترود منفی برخورد می کنند و باعث می شوند الکترون ها ساطع شوند ، سپس الکترون ها به سمت آند رانده می شوند و جریان الکتریکی ایجاد می کنند.

فتومالتی پلایر یا چند لایه ساز نوری

این سیستم دارای پایه PV یکسانی است ، اما حاوی کاتدها و آندهای زیادی است ، هر الکترود مربوط به الکترود قبلی است ، اما کاتد نسبت به الکترود بعدی است. در این حالت ، یک سری الکترون بوسیله یک میدان الکتریکی ایجاد و تسریع می شود. جریان تولید شده بارها تقویت می شود تا بتواند انرژی بسیار کم فوتون را تشخیص و ثبت کند. حساسیت آنها به لوله های نوری چندین برابر می شود. با استفاده از این ردیاب ، جذب می تواند دقیقاً به 6 رقم اعشار برسد.

صفحه نمایشگر

اسپکتروفتومترها می توانند خروجی خود را به روش های مختلف نمایش دهند. اما معمولاً اتصال آن به رایانه و استفاده از نرم افزار برای تجزیه و تحلیل داده ها و نمایش آن به عنوان نمودار میزان ترافیک یا جذب بر حسب طول موج ، معمول است.

انواع اسپکتروفتومتر بسته به دامنه طول موج منبع نور

 
  • طیف سنج اشعه ماورا بنفش : از نور بیش از محدوده فرابنفش (185 – 400 نانومتر) و دامنه مرئی (400 – 700 نانومتر) از طیف تابش الکترومغناطیسی استفاده می کند.
  • اسپکتروفتومتر IR : از نور در محدوده مادون قرمز (700 – 15000 نانومتر) از طیف تابش الکترومغناطیسی استفاده می کند.

در اسپکتروفتومتری قابل مشاهده ، میزان جذب یا انتقال ماده خاصی را می توان با رنگ مشاهده شده تعیین کرد. به عنوان مثال ، یک نمونه محلول که نور را در تمام دامنه های مرئی جذب می کند (یعنی هیچ یک از طول موج های مرئی را منتقل نمی کند) در تئوری سیاه به نظر می رسد. 

از طرف دیگر ، اگر تمام طول موج های مرئی منتقل شود (یعنی چیزی را جذب نكند) ، نمونه محلول سفید به نظر می رسد. اگر یک نمونه محلول نور قرمز را جذب کند (~ 700 نانومتر) ، سبز به نظر می رسد زیرا سبز رنگ مکمل قرمز است. اسپکتروفتومترهای قابل مشاهده ، در عمل ، از منشور برای محدود کردن محدوده مشخصی از طول موج (برای فیلتر کردن طول موج های دیگر) استفاده می کنند تا پرتوی خاص نور از طریق یک نمونه محلول عبور کند.

ساختار اساسی اسپکتروفتومترها

شکل زیر ساختار اساسی اسپکتروفتومترها را نشان می دهد. از یک منبع نور ، یک کولیماتور ، یک رنگ ساز ، یک انتخابگر طول موج ، یک کووت برای محلول نمونه ، یک آشکارساز فوتوالکتریک و یک نمایشگر دیجیتال یا یک متر تشکیل شده است. سازوکار دقیق در زیر شرح داده شده است. شکل بعد  یک نمونه اسپکتروفتومتر را نشان می دهد (مدل: Spectronic 20D).

اسپکتروفتومتر

  • طیف سنج : طیف مطلوبی از طول موج نور را تولید می کند. ابتدا یک کولیماتور (لنز) یک پرتوی مستقیم نور (فوتون ها) را منتقل می کند که از یک تک رنگ (منشور) عبور می کند و آن را به چندین طول موج جز component (طیف) تقسیم می کند. سپس یک انتخابگر طول موج (شکاف) فقط طول موج های مورد نظر را انتقال می دهد ، همانطور که در شکل 1 نشان داده شده است.
  • نورسنج : پس از عبور طول موج دلخواه نور از محلول نمونه در کووت ، فوتومتر مقدار فوتونهای جذب شده را تشخیص داده و سپس سیگنالی را به گالوانومتر یا نمایشگر دیجیتال ارسال می کند ، همانطور که در شکل 1 نشان داده شده است.

اسپکتروفتومتر

شما برای تولید انواع طول موج به یک طیف سنج نیاز دارید زیرا ترکیبات مختلف در طول موج های مختلف بهترین جذب را دارند. به عنوان مثال ، p-nitrophenol (فرم اسیدی) حداکثر جذب را در حدود 320 nm دارد و p-nitrophenolate (شکل اساسی) بهترین جذب را در 400nm دارد ، همانطور که در شکل 3 نشان داده شده است.

طول موج

با نگاهی به گرافی که میزان جذب و طول موج را اندازه گیری می کند ، یک نقطه ایزوبستاتیک نیز مشاهده می شود. 

نقطه isosbestic طول موج است که در آن جذب دو یا چند گونه یکسان هستند است. ظهور یک نقطه ایزوبستاتیک در یک واکنش نشان می دهد که برای تشکیل یک محصول از یک واکنش دهنده مورد نیاز نیست. شکل 4 نمونه ای از یک نقطه ایزوبستاتیک را نشان می دهد.isosbestic

با مراجعه به شکل 1 (و شکل 5) ، مقدار فوتونی که از داخل کووت عبور می کند و به آشکارساز می رود ، به طول کووت و غلظت نمونه بستگی دارد. هنگامی که از شدت نور پس از عبور از داخل کووت مطلع شدید ، می توانید آن را به انتقال (T) مرتبط کنید. انتقال ، کسری از نور است که از طریق نمونه عبور می کند. این را می توان با استفاده از معادله محاسبه کرد:

مقدار فوتونی

جایی که I t است شدت نور پس از عبور پرتوی نور از کووت و I o شدت نور قبل از عبور پرتوی نور از کووت است. انتقال به جذب توسط عبارت مربوط می شود:

جایی که جذب به معنای مقدار فوتونی است که جذب می شود. با مقدار جذب شناخته شده از معادله فوق ، می توانید غلظت ناشناخته نمونه را با استفاده از قانون Beer-Lambert تعیین کنید. شکل 5 انتقال نور از طریق یک نمونه را نشان می دهد. طول l برای قانون Lambert 

انتقال

قانون Beer-Lambert

قانون Beer-Lambert (همچنین به عنوان قانون Beer شناخته می شود) بیان می کند که بین جذب و غلظت نمونه رابطه خطی وجود دارد. به همین دلیل ، قانون Beer فقط در صورت وجود رابطه خطی می تواند اعمال شود.  چنین نوشته شده است:

ϵ c

جایی که

  • A اندازه گیری میزان جذب (بدون واحد) است ،
  • ϵ ضریب انقراض مولی یا جذب مولار (یا ضریب جذب) است ،
  • l طول مسیر است ، و
  • c غلظت است.
  • ضریب انقراض مولی به صورت ثابت داده می شود و برای هر مولکول متفاوت است. از آنجا که جذب هیچ واحدی را حمل نمی کند ، واحد برای ϵ باید واحد طول و غلظت را لغو کند. در نتیجه، ϵ

    “>εεواحد دارد: L · mol – 1 · cm – 1 . طول مسیر به سانتی متر اندازه گیری می شود. از آنجا که یک طیف سنج استاندارد از یک کووت استفاده می کند که عرض آن 1 سانتی متر است ،l همیشه برابر 1 سانتی متر فرض می شود. از زمان جذب ،ϵ، و طول مسیر مشخص است ، ما می توانیم غلظت را محاسبه کنیم c از نمونه

کاربرد دستگاه اسپکتروفتومتر

غلظت مواد را تعیین کرده و فعالیت اکثر آنزیم ها ، تری گلیسیریدها ، کلسترول ، لیپوپروتئین ها ، قند ، کراتینین و اوره را اندازه گیری کنید. 

طیف گسترده ای از تجزیه و تحلیل ها را می توان با کاربردهای بالینی و تحقیق اندازه گیری کرد ، طیف گسترده ای از داروها و طیف گسترده ای از متابولیت ها را می توان با اسپکتروفتومتری اندازه گیری کرد.

ساختار مولکولی را مطالعه کنید ، ترکیبات را شناسایی کنید ، ساختارها را مقایسه کنید و میزان جذب و حداکثر طول موج را پیدا کنید. . این دستگاه  یکی از پرکاربردترین دستگاه کیفی طیف سنجی در موضوعات تحقیقاتی است.

موارد قابل اندازه گیری دستگاه اسپکتروفتومتر

جامدات و مایعات که واحد اندازه گیری ppm و دقت اندازه گیری دستگاه ١-١٠ppm بسته به ماهیت نمونه

دستگاه اسپکتروفتومتر تخصصی اب شناسی  جهت اندازه گیری بیش از 60 پارامتر در آب و فاضلاب مورد استفاده قرار می گیرد .

اسپکتروفتومتر آب شناسی قابلیت اندازه گیری پارامترهایی همچون : نیترات ، نیتریت ، سولفات ، سولفیت ، مولیبدات ، منگنز ، فسفات ، پتاسیم ، کلراین ، آهن ، مس و غیره را دارا می باشد . بهترین اسپکتروفتومتر تخصصی آب شناسی ساخت کمپانی Hach آمریکا که در آلمان تولید می شود می باشد .

اسپکتروفتومتر مدل DR6000 کمپانی HACH دقیق ترین و پیشرفته ترین اسپکتروفتومتر آب و فاضلاب می باشد .دستگاه اسپکت آب و فاضلاب پارامتر های از پیش تعیین شده در خود دارد . اسپکت uv کمپانی Hach بهترین در دنیا می باشد .

نکات ایمنی در هنگام استفاده از دستگاه اسپکتروفتومتر

  • اسپکتروفتومتر بهتر است روی سطح صاف و بالاتر از سطح زمین قرار گیرد.
  • تحت هیچ شرایطی نباید این تجهیزات را در مجاورت دستگاههایی که امواج الکتریکی مغناطیسی و قوی تولید می کنند قرار داد. در غیر این صورت ، ممکن است در نتایج تجزیه و تحلیل خطایی رخ دهد.
  • هنگام تنظیم و اتصال اسپکتروفتومتر ، باید از یو پی اس یا محافظ ولتاژ استفاده کنید.
  • پس از روشن شدن دستگاه ، حداقل زمان لازم برای تثبیت دستگاه 15 دقیقه است. پس از این مدت ، دستگاه گرم شده و به ثبات حرارتی و الکترونیکی می رسد ، یعنی برای استفاده های مختلف آماده است.
  • از آلوده شدن حامل سلول و دستگاه به نمونه خودداری کنید. همچنین پس از استفاده از دستگاه ، دستگاه و سلولهای مربوطه باید تمیز شوند و دستگاه پوشانده شود.
  • هر زمان ممکن است ، اسپکتروفتومتر را از محل خود حرکت ندهید و مراقب باشید که به آن ضربه نزنید.
  • بدنه دستگاه را سالی دو بار باز کرده و گرد و غبار داخل دستگاه را تمیز کنید.
  • لامپ اسپکتروفتومتر را هر ماه یکبار با کاغذ مخصوص لنز تمیز کنید.
  • کاربر تحت هیچ شرایطی نباید لامپ را لمس کند. زیرا طول موج اشتباه ایجاد خواهد شد.
  • مسیر پرونده و شیارهای تک رنگ باید در فواصل هفتگی تمیز شوند.

قیمت دستگاه اسپکتروفتومتر

به دلیل نوسانات قیمت لطفا جهت اطلاعات دقیق تر در مورد قیمت دستگاه اسپکتروفتومتر با شرکت دانشور شیمی تماس بگیرید.

شرکت دانشور شیمی واردکننده تجهیزات آزمایشگاهی و لوازم آزمایشگاهی و تحقیقاتی و مواد شیمیایی می باشد . همچنین شرکت دانشور شیمی قابلیت تامین قطعات یدکی تجهیزات ازمایشگاهی و دستگاههای آزمایشگاهی خریداری شده توسط مراکز که دچار مشکل گردیده اند را دارا می باشد. این شرکت آماده تامین تجهیزات ازمایشگاه آب و فاضلاب و لوازم آزمایشگاه آب و فاضلاب را دارد . 

مواد شیمیایی تجهیزات آزمایشگاه آب و فاضلاب  و کیت های دستگاه اسپکتروفتومتر و فتومتر نیز موجود می باشد .

محصولات مرتبط به آزمایشگاه آب و فاضلاب >>

اسپکتروفتومتر تخصصی آب

اسپکتروفتومتر تخصصی آب

کاربرد : آزمایشگاه آب و فاضلاب
دستگاه اسپکتروفتومتر جهت اندازه گیری 60 پارامتر در آب و فاضلاب استفاده می شود.

فتومتر آب

فتومتر آب

کاربرد : آزمایشگاه آب و فاضلاب
فتومتر آب جهت اندازه گیری 50 پارامتر مختلف در آب و فاضلاب استفاده می شوند.

کدورت سنج آب و فاضلاب

کدورت سنج آب و فاضلاب

کاربرد : آزمایشگاه آب و فاضلاب
دستگاه کدروت سنج جهت اندازه گیری میزان کدورت آب و فاضلاب استفاده می شود ..

فلیم فتومتر

فلیم فتومتر

کاربرد : آزمایشگاه آب و فاضلاب
فلیم فتومتر متر جهت اندازه گیری جهت اندازه گیری کلسیم ،سدیم ، پتاسیم ، لیتیوم و باریم 

دستگاه ph متر

PH متر آب و فاضلاب

کاربرد : آزمایشگاه آب و فاضلاب
دستگاه PH متر جهت اندازه گیری  عدد اسیدی و قلیایی استفاده می شود.

دستگاه EC متر

دستگاه EC متر و شوری سنج

کاربرد : آزمایشگاه آب و فاضلاب
دستگاه EC متر جهت اندازه گیری هدایت الکتریکی و شوری آب استفاده می شود .

اکسیژن متر آب و فاضلاب

اکسیژن متر آب و فاضلاب

کاربرد : آزمایشگاه آب و فاضلاب
دستگاه اکسیژن متر جهت اندازه گیری اکسیژن محلول در آب استفاده می شود.

کجدال

کلدال تعیین نیتروژن

کاربرد : آزمایشگاه آب و فاضلاب
دستگاه کلدال جهت تعیین نیتروژن در آب و فاضلاب استفاده می شود.

دستگاه BOD متر

BOD متر

کاربرد : آزمایشگاه آب و فاضلاب
دستگاه BOD جهت اندازه گیری BOD یا تقاضای بیوشیمیایی اکسیژن  آب استفاده می شود .

انکوباتور BOD

انکوباتور BOD

کاربرد : آزمایشگاه آب و فاضلاب
انکوباتور BOD  جهت تامین دمای BOD متر و قراردادن در آن استفاده می شود.

COD متر - راکتور COD

COD متر - راکتور COD

کاربرد : آزمایشگاه آب و فاضلاب
دستگاه COD جهت اندازه گیری COD یا تقاضای شیمیایی اکسیژن آب استفاده می شود .

جارتست

جارتست

کاربرد : آزمایشگاه آب و فاضلاب
جارتست جهت جهت تعیین مقدار مناسب ماده منعقد کننده اصلی آب استفاده می شود.

تجهیزات آزمایشگاه آب و فاضلاب

ION کروماتوگراف

کاربرد : آزمایشگاه آب و فاضلاب
دستگاه یون کروماتوگراف جهت اندازه گیری اندازه‌گیری آنیون ها و کاتیون ها استفاده می شود .

کروماتوگراف HPLC

انکوباتور BOD

کاربرد : آزمایشگاه آب و فاضلاب
دستگاه HPLC جهت برای جداسازی و تخلیص در آب و فاضلاب استفاده می شود.

کروماتوگراف GC

کروماتوگراف GC

کاربرد : آزمایشگاه آب و فاضلاب
دستگاه GC برای بررسی و جداسازی مواد فرار بدون تجزیه شدن آن‌ها، بکار می‌رود.

کروماتوگراف جرمی GCMS

کروماتوگراف جرمی GCMS

کاربرد : آزمایشگاه آب و فاضلاب
دستگاه GC-MS جهت برای شناسائی مواد مختلف در یک نمونه  استفاده می شود.

دستگاه جذب اتمی

دستگاه جذب اتمی

کاربرد : آزمایشگاه آب و فاضلاب
دستگاه جذب اتمی  جهت اندازه گیری کمی عناصر سبک و سنگین آب و خاک و عناصر شیمیایی 

آب مقطر گیری آزمایشگاهی

آب مقطر گیری آزمایشگاهی

کاربرد : آزمایشگاه آب و فاضلاب
دستگاه آب مقطر گیری جهت تهیه آب فوق خالص یا همان آب مقطر استفاده می شود .

آون - فور - خشک کن

آون - فور - خشک کن

کاربرد : آزمایشگاه آب و فاضلاب
دستگاه آون جهت خشک کردن نمونه یا لوازم آزمایشگاهی استفاده می شود .

هیتر استایرر - هیتر همزن

هیتر استایرر - هیتر همزن

کاربرد : آزمایشگاه آب و فاضلاب
دستگاه هیتر استیرر جهت همزدن و حرارت دادن محلولها در آزمایشگاه استفاده می شود .

ترازو آزمایشگاهی آنالیتیکال

ترازوی دقیق آزمایشگاهی

کاربرد : آزمایشگاه آب و فاضلاب
ترازوی های آزمایشگاهی برای وزن نمودن نمونه ها در آزمایشگاه  استفاده می شوند.

هود میکروبی

هود میکروبی

کاربرد : آزمایشگاه آب و فاضلاب
هود میکروبی بمنظور جلوگیری از انتقال آلودگیهای میکروبی و ویروسی استفاده می شود.

هود شیمیایی

هود شیمیایی

کاربرد : آزمایشگاه آب و فاضلاب
هود شیمیایی جهت منظور جلوگیری از توسعه بخارات اسیدی و شیمیایی استفاده می شود .

مواد شیمیایی تصفیه آب و فاضلاب

مواد شیمیایی آزمایشگاهی

کاربرد : آزمایشگاه آب و فاضلاب
مواد شیمیایی مرک و سیگما و شارلو و ریجنت های HACH جهت آزمایشگاه آب و فاضلاب

تجهیزات آزمایشگاه تحقیقاتی

تجهیزات آزمایشگاه رنگ و رزین

تجهیزات آزمایشگاه پلیمر و پلاستیک

تجهیزات آزمایشگاه بسته بندی

شیشه الات آزمایشگاهی و مصرفی

مواد شیمیایی آزمایشگاهی و صنعتی

تجهیزات آزمایشگاه صنایع غذایی

تجهیزات آزمایشگاه نفت و گاز

تجهیزات آزمایشگاه کشاورزی

تجهیزات آزمایشگاه آب و فاضلاب

تجهیزات آزمایشگاه داروسازی

تجهیزات آزمایشگاه ژنتیک

آدرس شرکت دانشور شیمی :

تهران – اتوبان شهید ستاری – خیابان پیامبر مرکزی

خیابان مطهری – پلاک 5 – طبقه اول – واحد 1

ایمیل : info@d-chemi.com

وب سایت : www.d-chemi.com

تمامی حقوق و مطالب وب سایت متعلق به شرکت دانشور شیمی آرین می باشد و استفاده از آن مجاز نمی باشد

امتیاز دادن به برگه